Alla inlägg den 9 april 2009

Av Lina - 9 april 2009 22:33

Om ni läst mina tidigare inlägg under dagen så förstår ni nog att jag inte varit mig själv och har inte varit på bra humör.


Jag hatar den där veckan i månaden för vilket temprament jag kan ha under den tiden dock är det mest emot mig själv och som resulterar i att jag blir mega självkritiskt och eftersom jag inte mår riktigt super bra nu pga vikt och så, så rinner ju bägaren över.


Stakars er som läser detta, usch vem vill läsa massa sånt är ju inte intresant för 5 öre men jag har redan pratat tillräkligt med Cenk om det och sen finns det ingen annan som lyssnar eller ha ork att bry sig och vad fungerar inte bäst då? jo att skriva ner det.


Nej nu ska jag lägga mig och hoppas att morgon dagen bringar bättre humör.



Godnatt och dröm sött

Av Lina - 9 april 2009 15:48

.....människor som inte bara tänker på sig själva? som finns där no matter what utan någon baktanke? någon som inte skvallrar för att ha något att säga? någon som verkligen lyssnar?


Jag anser mig själv vara den personen men finns det någon mer som är så?


Idag går humöret upp och ner som jag vet inte vad men som tur är så vet jag orsaken till det, det är ju dags för just den där veckan i varje månad.

BLÄÄÄÄÄÄ


Idag är jag SUGEN på allt vad kakor och mat heter och om jag ska vara helt ärlig så är jag inte mycket motiverad till att INTE vräka menar att jag ser ju ändå ingen skillnad på vågen så varför inte äta massa godsaker då.


Aaaa nu svamlar jag bara, tankar tankar i´m waiting for a change.


Hoppas alla ni andra får en underbar skärtorsdag.

Av Lina - 9 april 2009 12:37

Hela morgonen har det borrat och haft sig i lgh brevid/trappan brevid.

Hatar det jäkla ljudet och tanken slår mig att hur fan mycket kan dom behöva borra egentligen.


Mete han äter dåligt igen vilket är frustrerande.


Annars har man fått lite gjort här hemma idag, damsugit och torkat golven var ett MÅSTE men en lite snabb damning med damugaren blev det också.


Nu sitter jag här och funderar på att ge mig ut på en promenad till Malmö men det krävs att Mete äter igen om en stund och inte tramsar denna gången.


Fan vad jag vill börja simma !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men det ligger dessvärre inte inom snar framtid, snart funderar jag på att op bort fett helvetet istället.


Som ni kankse märker så är jag på någerlunda irriterat humör idag men samtidigt sprudlande glad, helt sjukt ju.


Que sera sera, what ever will be, will be.

The future not ours to see.



Presentation

Omröstning

Gift med en Turk? lite på skoj då jag märkt att det finns så många som är gifta med turkar hihi
 Ja
 Nej
 Snart

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards