Direktlänk till inlägg 5 juni 2009

Livrädd!!!

Av Lina - 5 juni 2009 11:32

Inte så bra natt har vi haft, Prinsen min vaknad vid 00.30 och stor tjöt så vi bar över han till oss där vi hjälptes åt för att få han att sova.

En alvedon och ny blöja hjälpte inte, inte heller att cenk strök han över huvudet som han brukar gilla så jag gick ut och gjorde en flaska men inte ens den var välkommen.

Till slut så somnaden han och lika så vi.


Det var en otroligt frustrerande dag för mig.

Kände att jag ville städa men hade ingen ork till det eller tid för den delen, Mete var sååååå mammig och skulle bara vara hos mig hela tiden och gud förbjöd i fall jag behövde gå på toa.

Munnen gick i ett på han i alla fall, dom gångerna som det inte var skrik och gråt så var det mamma, mamma, mamma, mamma hela tiden och visst är det super gulligt men efter en hel dag utan lite till sömn så var mitt huvud rätt slut.


Cenk jobbade över och var hemma precis när jag skulle natta lillen "alltså vid 20" så det blev bara ett snabbt hej och godnatt, somnade på 2 röda och jag var själv på väg men precis innan jag dök in i djup sömn så vaknade jag till och gjorde lite mat till herren och mig själv.


Mysigt hade vi det trots att vi båda var trötta, tittade på canim ailem och sen tackade jag för mig och sa godnatt.


Fick ett mail om att jag är välkommen på anställnings intervju och måste bekräfa innan kl 15 idag om jag kommer, jag är en av 8 som är utvalda från över 160 sökande hihihi vill verkligen ha detta jobb som så många andra jobb jag velat ha men inte fått och det som gör mig livrädd är just att jag är/ varit så osäker på mig själv pga vikten "som är på väg ner" sakta men säkert.

Jag har nu tackat ja till intervjun så vi får se hur det går.

( HÅLL TUMMARNA, SNÄLLA!!!!!!)


Nu sover lillen efter redan ha vaknat en gång, min stakare.

Efter han fått lunch i magen så ska vi bege oss till Burlöv center för att handla alvedon som olyckligtvis tagit slut och samtidigt får jag mig en promenad som jag längtar efter, har ju inte gått på 3 dagar ahhhhh inte bra för vikten.

Tänkte få mig lite vila innan min lille sjukis vaknar, om jag hinner vill det säga.


Ha det fint

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 4 augusti 2009 12:31

FLYTTEN ÖVER TILL METROBLOGGEN??????   www.metrobloggen.se/celina     TITTA GÄRNA IN!!!!! ...

Av Lina - 12 juni 2009 14:02

Jag har gjort en ny blogg på Metrobloggen där jag i fortsättning kommer att blogga.   www.metrobloggen.se/celina   Jag kommer självklart ha kvar denna men mesta dels så kommer jag hädan efter skriva i den nya som är under konstruktion men funkar bra ...

Av Lina - 12 juni 2009 12:43

Ja inte har jag kommit långt med min "to do list" och jag känner mig bara tröttare och tröttare. Lusten att söka jobb försvinner lite varje gång man varit på intervju och inte får jobbet men det kommer väl en dag för mig också då jag får ett.   Väder...

Av Lina - 12 juni 2009 07:43

Godmorgon!   Sent igår kväll fick jag ett mail om jobbet där jag varit på intervju och inte gick det vägen denna gång heller. Hamnar alltid bland dom bästa men längre kommer jag inte. Nu får finanskrisen räta upp sig så företag börjar anställa mer ty...

Av Lina - 11 juni 2009 09:02

Godmorgon på er alla!   Nu är jag måttligt trött på detta jäkla skit vädert, det ska vara sommar och juni månad men är mer som övergång mellan höst till vinter under november månad ahhhhhh när ska det bli bättre. Tur att vi ska åka ner till släktning...

Presentation

Omröstning

Gift med en Turk? lite på skoj då jag märkt att det finns så många som är gifta med turkar hihi
 Ja
 Nej
 Snart

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards