Alla inlägg under mars 2009

Av Lina - 31 mars 2009 21:56

Vet inte riktigt hur jag ska formulera mig just i detta inlägg.


Är det bättre sagt än osagt?


Kan man verkligen säga vad man tycker och tänker?

I en av Björn afzelius sånger så sjunger han - Ibland är det svårt att säga vad man tycker om varann.


Finns det något fint sätt att säga till någon vad man tycker om dom som förälder eller att människor som dom inte borde få vara förälder?

Menar att det kan ju förstöra en hel relation och inte nog med att det kan misstolkas vilket det sannerligen gör.


Nej än så länge så håller jag detta för mig själv fast än att det rätta är att säga till personen i fråga.



Av Lina - 31 mars 2009 21:41

Denna fina Awarden fick jag idag utav Isa som prickar in en dag då man behöver det lilla extra.


Tack snälla du, den värmde gott.



Jag ger denna vidare till.


Michelle


Sara


Marina


Det finns fler som är värda denna men får award nästa gång.

Av Lina - 31 mars 2009 12:54

Igår var jag inte på bra humör men lyckligtvis så har jag inte samma humör idag.


Blev ju inte mycket till städning igår då jag trodde mest att jag skulle ha sönder massa med damsugaren som inte är min bästa vän sådana dagar.


Idag har det blivit en grundlig städning och än är jag inte klar och har varit igång sen 9.30 och tänka er utan kaffe hmm det är inte dåligt det för att vara mig.


Det är ju fint vänder idag vilket innbär att vi ska ut på promenad in till Malmö, vi lever ju efter allt i sverige där man måste ta tillvara på varje liten soltimme man kan.


Nej nu får jag sätta fart i fall vi ska kunna komma ut på den där promenaden :-)



ha en super fin dag

Av Lina - 30 mars 2009 14:37

idag öhhhh är bara såå irriterad, trött och allmänt less.


Tog en svängom med sugaren och trodde nästan att jag skulle ha sönder skitet hoppas bara det går bättre med svabbningen.

Skulle ju städa ordentligt idag och allt skulle putsas och ha sig men med detta humöret så vill jag helst lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet och vakna på rätt sida i morgon och kanske då vara lite mer positiv och glad.


Hoppas ni mår bättre än vad jag gör idag.

Av Lina - 30 mars 2009 11:09

Jag har ju sökt och sökt jobb sedan i januari utan att lyckas hitta något.


Känner mig så stressad och deppig över att jag inte hittar något jobb, känner mig nästan lite panikslagen.


Grejen är ju att jag vet att jag har kompetens och även att den som anställer mig absolut inte kommer att ångra sig för det finns nog ingen som satsar och ger så mycket av sig själv för ett jobb.

Jag har aldrig haft så svårt för att hitta jobb förut utan fått ett på direkten jag sökte eller så har jobben kommit till mig men inte NU när jag väl behöver ett.


Fan vet att man ska vara positiv men vad fan då, det är ju lite svårt när man söker och söker men får inget, kanske har det med finanskrisen att göra och är det så då tycker jag att den kan gå över nu närsom.


Aja idag blir det som vanligt städning här hemma för usch vad lat jag varit förra veckan, inte mycket till städning då nej men nu så är det hårdhanskarna som gäller.


ha en underbar dag and please wish me luck.

Av Lina - 29 mars 2009 22:38

Det blev som väntat och slutade med att jag gick på Bob Dylan konserten igår kväll.


Visste vilka 2 av låtarna var restererande har jag aldrig hört förr och det kanske inte är riktigt min smak av musik fast än jag kan tycka om ett par låtar eller så.


Snygg ljussättning och mycket bra live föreställning får jag säga men jag som älskar musik och konserter tycker att Bob Dylan kunde ha "pratat" med publiken och skapat lite personlighet över spelningen men inte ett ord kom ur hans mun förutom när han presenterade sitt band.

Det var en besvikelse att han inte pratade då det alltid är roligt att få "känna" på artisen lite.


Jag verkligen älskar all slags musik och konserter och många artister har jag hunnit se och fler vill jag se.


Summering av konserten är otroligt bra spelat, mycket snygg ljussättning men kunde gett lite mer av sig själv.

Av Lina - 28 mars 2009 16:41

Min äldsta grabb ( Cenk )  är sjuk med feber och ont i varje muskel i kroppen och den lille prinsen har nog en del tänder på väg och grining så det heter duga.


WHOOOO idag spelar Turkiet mot Spanien och gissa vem som sitter bänkad framför tv om inte Cenk och resten av alla andra Turkar hihi.


Nu har jag lite och göra medans jag tänker på hur det ska bli ikväll, diskning är en bra tid för att tänka lite.



VEM hejar vi på ikväll- Här hejar vi på Turkiet och självklart Sverige som också spelar idag.


Ha en underbar lördag.

Av Lina - 28 mars 2009 16:37

God eftermiddag!


Idag/ikväll så vill far min ha med mig på Bob Dylan konsert som är på den nya Malmö arena.


Grejen är den att visst tycker jag om ett par låtar eller så med Bob Dylan men inte tillräkligt för att verkligen vilja gå och se han, men det verkar inte som om jag har något till val då min pappa har gett sig fan på att jag ska följa med och känner mig super dum om jag inte går.


Ahhhh får se hur det slutar antingen blir det konsert eller hemmakväll.

Presentation

Omröstning

Gift med en Turk? lite på skoj då jag märkt att det finns så många som är gifta med turkar hihi
 Ja
 Nej
 Snart

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards