Direktlänk till inlägg 3 juni 2009

Sjuk!!!!!

Av Lina - 3 juni 2009 21:06

Idag har vi haft fullt upp.

Dagen började med att efter mat i magen så begav vi oss till Burlöv center och coop runt 7.30 för att handla välling.

På vägen tillbaka stannade vi till några gånger och tittade på fåglar och kaniner som Mete bara njöt av hihi söte.


Väl hemma så var det att sätta igång en maskin med tvätt, laga lunch, ringa massa samtal, bädda och städa.

När klockan slog 10 så gick vi ner till tvättstugan med all tvätt för att hänga upp det i torkrummet, när vi kom upp så fick Mete lite välling och somnade gott.


Jag åt lunch och vilade lite innan det var dags igen för tvättstugan men då för att hämta den torra tvätten som lades in direkt när vi kom upp så man har det ur världen.


Efter att Mete fått i sig lunch som inte var mycket så lekte vi lite innan vi försökte igen men inte gick det bättre den gången heller så jag försökte med välling för att se om han skulle äta vilket han gjorde, tänkte att det kanske var lite för varmt här hemma men även vid middagen så var det inte mycket då heller som slank ner.


Feber har min lille så jag tror att det är det som är orsaken till den minskningen av apetit, alvedon och välling har han fått så nu sover han i sin säng men jag tror att jag bär över han till oss i natt för han har redan vaknat till en gång mitt lilla hjärta.


Även Cenk sover och har gjort det sedan 19, han har ju varit trött de senaste dagarna så vem vet om inte han också har nått i kroppen som står, usch mina fina hjärtan mår inte bra.


I morgon har vi BVC besök och Metes vaccenation men vi får se hur det blir med det, dom ger den ju inte om han är sjuk och inte är det värt det heller för man kan ju lika gärna vänta tills det är över.


Bara han får den innan vi åker till Turkiet OHHHHH vad vi längtar.



Nu ska jag ta och äta lite frukt innan jag lägger mig för natten.



Sovgott och dröm sött.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 4 augusti 2009 12:31

FLYTTEN ÖVER TILL METROBLOGGEN??????   www.metrobloggen.se/celina     TITTA GÄRNA IN!!!!! ...

Av Lina - 12 juni 2009 14:02

Jag har gjort en ny blogg på Metrobloggen där jag i fortsättning kommer att blogga.   www.metrobloggen.se/celina   Jag kommer självklart ha kvar denna men mesta dels så kommer jag hädan efter skriva i den nya som är under konstruktion men funkar bra ...

Av Lina - 12 juni 2009 12:43

Ja inte har jag kommit långt med min "to do list" och jag känner mig bara tröttare och tröttare. Lusten att söka jobb försvinner lite varje gång man varit på intervju och inte får jobbet men det kommer väl en dag för mig också då jag får ett.   Väder...

Av Lina - 12 juni 2009 07:43

Godmorgon!   Sent igår kväll fick jag ett mail om jobbet där jag varit på intervju och inte gick det vägen denna gång heller. Hamnar alltid bland dom bästa men längre kommer jag inte. Nu får finanskrisen räta upp sig så företag börjar anställa mer ty...

Av Lina - 11 juni 2009 09:02

Godmorgon på er alla!   Nu är jag måttligt trött på detta jäkla skit vädert, det ska vara sommar och juni månad men är mer som övergång mellan höst till vinter under november månad ahhhhhh när ska det bli bättre. Tur att vi ska åka ner till släktning...

Presentation

Omröstning

Gift med en Turk? lite på skoj då jag märkt att det finns så många som är gifta med turkar hihi
 Ja
 Nej
 Snart

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards