Direktlänk till inlägg 12 juni 2009

Ytterligare en nit!!!!!

Av Lina - 12 juni 2009 07:43

Godmorgon!


Sent igår kväll fick jag ett mail om jobbet där jag varit på intervju och inte gick det vägen denna gång heller.

Hamnar alltid bland dom bästa men längre kommer jag inte.

Nu får finanskrisen räta upp sig så företag börjar anställa mer tycker jag.


I natt vaknar jag upp till att lillen hysteriskt och i samband med det så hör jag hur det "stormar" ute, fönstert till inglasningen på balkongen var öppen så en massa saker rörde sig och slogs vid på balkongen och nu på morgonen så har det inte blivit bättre, blåser som satan och regnar - NÄR ska det bli sommar????????????????????????????


Alla dagens planer om att gå ut och promenera och göra lite ärrenden här i hålan skjuts upp så det får bli en riktig städ dag med allt vad det innebär

-damsuga *****= Klar********

-torka golv

-damma  *******=Klar*******

-skura toaletten

-diska :-P ******= Klar******

-torka av köksluckor

-bädda   ******= Klar*****

-damsuga sofforna och kuddar

-damm torka

-tvätta


ja lite smått och ( tråk)


Bäst att sätta igång ju.


Ha en riktigt bra dag.

 
 
Canan med Kubilay

Canan med Kubilay

12 juni 2009 11:35

Hej gumman. Nu kan jag nog skriva =). Det är så tråkigt väder och man blir tråkig själv. Men snart semester, måste vara positiv iaf. =)

http://kubilay.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 4 augusti 2009 12:31

FLYTTEN ÖVER TILL METROBLOGGEN??????   www.metrobloggen.se/celina     TITTA GÄRNA IN!!!!! ...

Av Lina - 12 juni 2009 14:02

Jag har gjort en ny blogg på Metrobloggen där jag i fortsättning kommer att blogga.   www.metrobloggen.se/celina   Jag kommer självklart ha kvar denna men mesta dels så kommer jag hädan efter skriva i den nya som är under konstruktion men funkar bra ...

Av Lina - 12 juni 2009 12:43

Ja inte har jag kommit långt med min "to do list" och jag känner mig bara tröttare och tröttare. Lusten att söka jobb försvinner lite varje gång man varit på intervju och inte får jobbet men det kommer väl en dag för mig också då jag får ett.   Väder...

Av Lina - 11 juni 2009 09:02

Godmorgon på er alla!   Nu är jag måttligt trött på detta jäkla skit vädert, det ska vara sommar och juni månad men är mer som övergång mellan höst till vinter under november månad ahhhhhh när ska det bli bättre. Tur att vi ska åka ner till släktning...

Av Lina - 10 juni 2009 21:28

så där med intervjun idag. Först pratade jag med en kvinna som var ekonomi chef och det gick väl inte så bra eller ja det kändes inte som det gick vägen. Sen pratade jag med en man som visade sig vara ägaren och där gick det perfekt så nu gäller det ...

Presentation

Omröstning

Gift med en Turk? lite på skoj då jag märkt att det finns så många som är gifta med turkar hihi
 Ja
 Nej
 Snart

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards